sskhelena.blogg.se

Börjar lÀsa ssk-programmet ht-18 pÄ KAU. HÀr kommer jag reflektera mina studier och sÄ smÄningom mitt jobb som sjuksköterska.

Första skoldagen 🌞

Publicerad 2019-08-26 20:13:05 i AllmÀnt,

Idag var det första dagen i t3 och precis som vanligt nĂ€r skolorna börjar igen sĂ„ bjuder vĂ€dret pĂ„ sommarvĂ€rme 🌞 SĂ„ jag som vĂ€ntat i flera veckor pĂ„ att fĂ„ vardag igen hade faktiskt hellre stannat hemma och varit ute och njutit det sista av det fina vĂ€dret Ă€ven om hösten och vintern Ă€r mina favoritĂ„rstider.
Men iaf sĂ„ var det 3h intensiv information om kursen sĂ„ Ă€r lite lagom stoppad i huvudet nu 😅 Enligt lĂ€rarna Ă€r det den tuffaste terminen sĂ„ mĂ„nga i klassen gick dĂ€rifrĂ„n med en smula Ă„ngest, inklusive jag 🙈. Men nu Ă€r det bara att köra pĂ„ med en början med medicinska sjukdomar!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela