sskhelena.blogg.se

Börjar lÀsa ssk-programmet ht-18 pÄ KAU. HÀr kommer jag reflektera mina studier och sÄ smÄningom mitt jobb som sjuksköterska.

Semester 😁

Publicerad 2020-08-22 16:34:53 i AllmÀnt,

I torsdags gjorde jag sista passet pĂ„ sommarjobbet sĂ„ har nu lite vĂ€lbehövlig ledighet innan terminsstart 31/8. En del av er kanske redan har börjat er termin men vill annars passa pĂ„ att pĂ„minna om registrera er pĂ„ er kurs (1 vecka innan kursstart hos oss iaf) samt lĂ€mna studieförsĂ€kran hos CSN. Under veckan som kommer sĂ„ kommer jag lĂ€sa pĂ„ lite om nĂ„gra sjukdomar som vi ska börja med för att starta igĂ„ng hjĂ€rnan lite och se till att va ute i tid nĂ€r terminen drar igĂ„ng. Eftersom jag har barn sĂ„ vill jag alltid va ute i god tid 😊 Ha en fortsatt bra helg 🌞🌞

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela