sskhelena.blogg.se

Börjar läsa ssk-programmet ht-18 på KAU. Här kommer jag reflektera mina studier och så småningom mitt jobb som sjuksköterska.

KTC

Publicerad 2020-10-06 07:01:14 i Allmänt,

Idag är det äntligen ett besök på KTC. Det var länge sen sist men nu bär det av. Idag ska vi få träna på kompressionsbehandling och avancerad sårbehandling 😁

 I fredags skrev jag färdig min hemtenta som ska in nu på fredag. Det är ett väldigt bra tips, tycker jag iaf, att skriva färdigt hemtentan i god tid så den får ligga några dagar utan att man kollar på den. När man sen kollar igenom den så är det med nya ögon och man kan finna lite eventuella fel som man inte ser när man inte fått vila från den. 

Ha en bra dag 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela