sskhelena.blogg.se

Börjar läsa ssk-programmet ht-18 på KAU. Här kommer jag reflektera mina studier och så småningom mitt jobb som sjuksköterska.

Tentaplugg

Publicerad 2020-09-14 13:21:07 i Allmänt,

Nästa tisdag är det dags för tenta. Vilket jag hoppas jag blir frisk så jag får skriva eftersom jag fortfarande är förkyld. Så nu är det tentaplugg för hela slanten. Som tidigare nämnt så har jag och en kompis sammanställt ett dokument tillsammans med all information om varje sjukdom vi tror är relevant. Efter det har jag sammanfattat ytterligare för hand för att få ännu mer repetition. Nu sitter jag och läser dokumentet och mina sammanfattningar samt förhör mig på gamla tentor. Så är det bara att nöta sista veckan och hoppas att jag blir frisk 😬

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela