sskhelena.blogg.se

Börjar läsa ssk-programmet ht-18 på KAU. Här kommer jag reflektera mina studier och så småningom mitt jobb som sjuksköterska.

Vab

Publicerad 2020-09-07 18:48:21 i Allmänt,

En vecka in på terminen tog det så kom förkylningarna 🙄. Ena barnet blev sjuk under helgen, men jag hann jobba extra 2 pass och idag blev det andra barnet och jag förkylda också 🤷‍♀️. Det var ju ganska väntat men nu väntar närmsta veckan iaf med pysslande så jag sitter i sovrummet och pluggar nu på kvällen och får gå upp tidigt och plugga innan mannen åker till jobbet. 


Imorgon väntar sista riktiga föreläsningen innan tentan som är om två veckor sen blir det eget upplägg. Jag och en kursare har hjälpts åt att sammanställa ett dokument med förhoppningsvis all info inför tentan. Vi har kört så genom hela utbildningen och har än så länge funkat bra, så får hoppas på att det fortsätter så😅😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela